اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و IOS با 5 نکته مهم

اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و IOS با 5 نکته مهم

وجود اپلیکیشن فروشگاهی و داشتن اپلیکیشن اندروید چه اهمیتی دارد؟! با مشاهده آمارها می‌توان گفت از هر پانصد نفر کاربر اینترنت حدود سیصد نفر آنها از طریق گوشی‌های تلفن همراه است که وب سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی را دنبال می‌کنند. فروشگاه‌های اینترنتی آنلاین و کسب و کارها باید این فرصت طلائی (داشتن اپ موبایل) را در نظر گرفته و کسب و کار آنلاین خوشان را به اپلیکیشن اندروید و اپ مخصوص گوشی‌های آیفون (IOS App) مجهز نمایند. آیا شما می دانید که اپلیکیشن فروشگاهی چه مزیت‌های فوق‌العاده‌ای برای هر کسب و کار دارد؟!

داشتن اپلیکیشن فروشگاهی چه اهمیتی دارد؟!

حتی اگر کسب و کار شما فقط از طریق پیج اینستاگرام برقرار است و تمایلی به داشتن وب سایت نیز ندارید، بازهم می توانید یک اپلیکیشن فروشگاهی سفارش داده و مشتریان را مدیریت کنید. اینجا درباره بایدها و نبایدهای نرم افزار اندروید و اپلیکیشن IOS مطلبی را منتشر کرده ایم. لطفا با راگت همراه باشید زیرا در ادامه این مطلب شما را با 5 نکته و مزیت مهم داشتن اپ موبایل آشنا می کنیم.

آیا اپلیکیشن فروشگاهی برای همه مفید است؟!

خرید آنلاین دیگر مانند چندین سال پیش یک کار لوکس نیست و امروزه شرکت یا فروشگاهی که جایگاه خودش را در دنیای اپلیکیشن های “خرید” الکترونیک رزرو نمی کند در واقع  سهم بازار خود را کاهش می دهد. بنابراین متوجه می شویم که اکثر برندهای بزرگ ایران مانند دیجیکالا یا فروشگاه های اینترنتی برتر دنیا ” مثل آمازون ” اپلیکیشن های فروشگاهی مخصوص کسب و کارشان را برنامه نویسی و منتشر کرده اند تا ویژگی خرید راحت تر را ( به عنوان یک مزیت رقابتی قوی ) ایجاد کنند. اپلیکیشن های فروشگاهی برای همه فروشگاه های کوچک و بزرگ مفید است. در ادامه به این موضوع بیشتر می پردازیم

تمایل همه شرکت های کوچک و بزرگ برای داشتن اپلیکیشن

شرکت هایی در دنیا هستند که نام آنها کمتر شنیده شده ولی برای گسترش و توسعه اپلیکیشن “فروشگاهی” هزینه های هنگفتی کرده اند. شاید نزدیک‌ترین نمونه این خبر این باشد که شرکت «ایندیتکس» که صاحب فروشگاه‌های معروف در سراسر جهان مانند «زارا» و «برشکا» و غیره است، قصد دارد 2.7 میلیارد یورو برای گسترش تجارت الکترونیک خود سرمایه‌گذاری کند.

اپلیکیشن فروشگاهی

نه تنها تجارت الکترونیک و برنامه های کاربردی بر صاحبان فروشگاه ها تأثیر گذاشت، بلکه بر عادات خرید مصرف کنندگان نیز تأثیر گذاشت، عوامل متعددی وجود دارد که تأثیر قابل توجهی بر رفتار مصرف کننده در سطح جهانی و ایران داشته است.

وضعیت خرید دائمی

یک آمار توجیه پذیر و مهم وجود دارد. تقریبا 85 درصد از کاربران اینترنت در سراسر جهان در حدود 3.5 میلیارد نفر هستند و این افراد ( حدود هفت ساعت در طول شبانه روز) وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف را مرور می‌کنند. این یعنی مصرف‌کننده در وضعیت خرید دائمی قرار گرفته است و نیاز به اختصاص زمان ویژه خرید ” تقریبا ” از بین رفته است.

بهترین مزیت های کسب و کار مبتنی بر اپلیکیشن

این مزیت فوق العاده ( آنلاین بودن کاربران ) فرصت کسب و کار را برای ارائه دهندگان محصولات مختلف افزایش می دهد، زیرا افراد و مشتریان بسیاری وجود دارند که آماده خرید در هر ساعت از شبانه روز هستند و خرید آنها به ساعات خاصی محدود نمی شود. چه چیزی بهتر از گوشی موبایل برای خرید اینترنتی آنها وجود دارد؟ یک اپلیکیشن موبایل با طراحی فوق العاده و غنی که کاربر پسند و پر سرعت نیز هست؛ می تواند پل ارتباطی ” موثر و دائمی ” کسب و کار شما با این کاربران باشد.

مقایسه خرید حضوری وغیر حضوری

وجود بسیاری از فروشگاه‌های الکترونیکی باعث شده که مصرف‌کننده اشتیاق بیشتری نسبت به فرآیند گزینش، مقایسه کالاهای مختلف و آشنایی با مزیت‌ها و سپس قانع شدن درباره یک محصول داشته باشد. برخلاف گذشته و تردیدی که مصرف کننده هنگام مراجعه به فروشگاه های واقعی دچار آن می شد، اکنون در حالی که در خانه یا محل کار خود نشسته است می تواند کالای مورد نظر خود را شناسایی کرده و با کالای دیگر مقایسه کند. این یعنی در زمان کمتری نسبت به گذشته تصمیم گیری می شود و سهولت در گزینش و انتخاب کالا یا خدمات  به کمک اپلیکیشن فروشگاهی میسر شده و به فرایند خرید سرعت می بخشد.

پیشنهادات جذاب

یکی از عواملی که باعث جذابیت بیشتر خرید آنلاین یا خرید اینترنتی برای مصرف کننده شده و او را بیشتر از گذشته مشتاق خرید کرده است؛ علاقه به پیشنهادات شگفت انگیز و تخفیف های ویژه فروشگاه های اینترنتی “همچون دیجیکالا” است. شما نیز می توانید با کمک سایت و اپلیکیشن، انواع جشنواره و کمپین های فروش را برگزار کرده و مدیریت کنید.

اپلیکیشن فروشگاهی دیجیکالا اپلیکیشن اندروید

فروشگاه های آنلاین و شبکه های اجتماعی

وجود اپلیکیشن‌های فروشگاه آنلاین در موبایل باعث می‌شود مصرف‌کننده به‌طور روزانه از آن‌ها بازدید کند، زیرا ” طبق عادت ” در سایت‌ها  شبکه‌های اجتماعی جستجو می‌کند و اینگونه است که خرید الکترونیکی به یک رفتار روزمره تبدیل شده است. وقتی مشتری “بالقوه” تلفن همراه خود را در دست می‌گیرد، شروع به بررسی  اخبار جدید می‌کند،از احوال دوستانش مطلع می شود، به فروشگاه های اینترنتی مختلف می رود و قیمت یا تخفیف های گوناگون را مشتاقانه بررسی می کند. شما نیز بهتر است هرچه زودتر از فرصت داشتن اپلیکیشن اندروید یا ios استفاده کنید.

در نهایت برای دستیابی به سود بیشتر برای سازمان و بهره مندی از پیشرفت های فوق العاده در زمینه اپلیکیشن های خرید، باید از همین حالا شروع کنید و با راگت تماس بگیرید تا بهترین راه حل های تجارت الکترونیک را برای پیشرفت سازمان شما ارائه می دهد.

درباره مزیت اپلیکیشن اندروید

اندروید به محبوب ترین و پرکاربردترین سیستم در تلفن های همراه و تبلت ها تبدیل شده است. سیستم عامل اندروید یک سیستم متن باز است که توسط گوگل ایجاد شده است و برای توسعه برنامه ها و اپلیکیشن های فروشگاهی در دسترس همه توسعه دهندگان است.  سیستم اندروید اساساً مبتنی بر سیستم عامل لینوکس برای تلفن های همراه و تبلت ها طراحی می شود. جدای از توجه به این اطلاعات تخصصی و فنی می‌خواهم درباره مزایای اپلیکیشن فروشگاهی اندروید نکاتی را توضیح دهم:

  1. درصد قابل توجهی از تلفن های همراه از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند.
  2. بیش از 80% کاربران ایرانی از گوشی های مجهز به سیستم عامل اندروید استفاده می کنند.
  3. توسعه اپلیکیشن های سیستم عامل اندروید معمولا آسان و مقرون به صرفه است.
  4. ثبت اپلیکیشن های اندروید در گوگل پلی معمولا آسان و بدون دردسر است.
  5. بروز رسانی و ارتقای اپلیکیشن فروشگاهی اندروید آسان است.
  6. برنامه نویسی اندروید انعطاف پذیر است و قابلیت سفارشی سازی زیادی دارد.

ده ها دلیل دیگر وجود دارد که برنامه نویسی نرم افزارهای اندروید را از نظر فنی و اقتصادی قابل توجیه می کند. اما داشتن یک برنامه خدماتی ی فروشگاهی اندروید چه فایده ای برای کسب و کار یا برند و محصولات ما دارد؟! چند مورد از فواید داشتن یک نرم افزار اندرویدی را اینجا مرور می کنیم:

  1. نرم افزار اندروید به ساماندهی باشگاه مشتریان کمک می کند.
  2. پنل فروشگاهی اندروید
  3. قابلیت ارسال پیام های
نمونه اپلیکیشن فروشگاهی

آگهی های مرتبط با این مطلب

طراحی اپلیکیشن در مازندران
1

طراحی اپلیکیشن در مازندران

قیمت : 09197555298
مازندران

طراحی اپلیکیشن در مازندران : طراحی اپلیکیشن اندروید طراحی اپلیکشین IOS مشاوره رایگان با کارشناس

طراحی اپلیکیشن در یزد
1

طراحی اپلیکیشن در یزد

قیمت : 09197555298
یزد

طراحی اپلیکیشن در یزد : طراحی اپلیکیشن اندروید طراحی اپلیکشین IOS مشاوره رایگان با کارشناس

طراحی اپلیکیشن در همدان
1

طراحی اپلیکیشن در همدان

قیمت : 09197555298
همدان

طراحی اپلیکیشن در همدان : طراحی اپلیکیشن اندروید طراحی اپلیکشین IOS مشاوره رایگان با کارشناس

طراحی اپلیکیشن در هرمزگان
1

طراحی اپلیکیشن در هرمزگان

قیمت : 09197555298
هرمزگان

طراحی اپلیکیشن در هرمزگان : طراحی اپلیکیشن اندروید طراحی اپلیکشین IOS مشاوره رایگان با کارشناس

طراحی اپلیکیشن در لرستان
1

طراحی اپلیکیشن در لرستان

قیمت : 09197555298
لرستان

طراحی اپلیکیشن در لرستان : طراحی اپلیکیشن اندروید طراحی اپلیکشین IOS مشاوره رایگان با کارشناس

طراحی اپلیکیشن در گلستان
1

طراحی اپلیکیشن در گلستان

قیمت : 09197555298
گلستان

طراحی اپلیکیشن در گلستان : طراحی اپلیکیشن اندروید طراحی اپلیکشین IOS مشاوره رایگان با کارشناس

طراحی اپلیکیشن در کرمانشاه
1

طراحی اپلیکیشن در کرمانشاه

قیمت : 09197555298
کرمانشاه

طراحی اپلیکیشن در کرمانشاه : طراحی اپلیکیشن اندروید طراحی اپلیکشین IOS مشاوره رایگان با کارشناس

طراحی اپلیکیشن در کرمان
1

طراحی اپلیکیشن در کرمان

قیمت : 09197555298
کرمان

طراحی اپلیکیشن در کرمان : طراحی اپلیکیشن اندروید طراحی اپلیکشین IOS مشاوره رایگان با کارشناس

طراحی اپلیکیشن در کردستان
1

طراحی اپلیکیشن در کردستان

قیمت : 09197555298
کردستان

طراحی اپلیکیشن در کردستان : طراحی اپلیکیشن اندروید طراحی اپلیکشین IOS مشاوره رایگان با کارشناس

طراحی اپلیکیشن در قم
1

طراحی اپلیکیشن در قم

قیمت : 09197555298
قم

طراحی اپلیکیشن در قم : طراحی اپلیکیشن اندروید طراحی اپلیکشین IOS مشاوره رایگان با کارشناس

طراحی اپلیکیشن در قزوین
1

طراحی اپلیکیشن در قزوین

قیمت : 09197555298
قزوین

طراحی اپلیکیشن در قزوین : طراحی اپلیکیشن اندروید طراحی اپلیکشین IOS مشاوره رایگان با کارشناس