قرعه کشی اینستاگرام و آموزش 5 نکته مهم

قرعه کشی اینستاگرام و آموزش 5 نکته مهم

چرا قرعه کشی در اینستاگرام اهمیت دارد؟! اینستاگرام فقط پلتفرمی برای آپلود عکس و گفتگو با دوستان نیست. بازاریابی و تبلیغات طرفداران زیادی دارد . هر روز شاهد رشد کسب و کارها از طریق این پلتفرم هستیم. تعدادی زیادی از کسب و کارها ماهانه میزان قابل توجهی از درآمدشان را صرف بازاریابی و تبلیغات در اینستاگرام می کنند. اگر شما هم صاحب کسب و کار هستید که قصد بهبود آن از طریق این پلتفرم را دارید و به ایجاد کمپین های تبلیغاتی نیازمندید، پیشنهاد ما به شما ایجاد قرعه کشی اینستاگرام است. در این مقاله آموزش قرعه کشی  اینستاگرام را شرح میدهیم

چرا آموزش قرعه کشی در اینستاگرام کاربرد دارد؟

برای رشد بهتر صفحه اینستاگرام و بهبود کسب و کار باید تعامل بیشتری با مخاطبین داشته باشید. یکی از روش هایی که تعامل کاربر را در صفحه شما زیاد می کند، پستهای مسابقه و نظر سنجی است. برای انتخاب برنده از میان کاربرانی که کامنت گذاشتند، نیاز به قرعه کشی خواهید داشت. برای انجام قرعه کشی اینستاگرام سایت های متعددی وجود دارد. در این مطلب قصد داریم تعدادی سرویس دهنده رایگان و ساده‌ای که در دسترس قرار دارند را بررسی کنیم. شما عزیزان می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید و قرعه کشی اینستاگرامی‌تان را به خوبی به پایان برسانید.

1.INSTAGRAM RANDOM COMMENT PICKER

این یکی از سرویسهای رایگان و ساده ای که برای انجام قرعه کشی اینستاگرامدر اختیار ما ایرانیان قرار دارد، INSTAGRAM RANDOM COMMENT PICKER این سایت معروف و رایگان طی سه مرحله بسیار ساده قرعه کشی انجام خواهد داد. مراحل کار با این سرویس، در سایت شماره گذاری شده است.

•       ورود به حساب کاربری اینستاگرام:

 برای استفاده از این سرویس باید اکانت اینستاگرام  شما به حساب فیسبوک‌ شما وصل شده باشد سپس از طریق فیسبوک وارد شوید

. در صورتی که صفحه اینستاگرام شما به فیسبوک وصل نیست می توانید از طریق صفحه اینستاگرام وارد شوید. سپس در این مرحله گزینه Instagram login را بزنید و اطلاعات را واردنمایید. بعد از لوگین شدن طی یک پیغام موفقیت آمیز بودن لوگین(you already login)  به شما نمایش داده میشود.

•       انتخاب پست مسابقه

حتما شما می خواهید به کاربرانی که دریکی از پستهای شما کامنت گذاشتند جایزه دهید. برای قرعه کشی از میان این کامنتها باید لینک اختصاصی پست اینستاگرامتان را در سایت comment picker قرار دهید.

 برای دریافت لینک می توانید از گزینه به اشتراک گذاری لینک پست یا همان Share در اینستاگرام استفاده کنید.

در صورتی که از طریق صفحه اینستاگرام وارد سایت شده باشید در پایین کادر مربوط به لینک پست ، گزینه Filter Duplicate users را مشاهده می کنید. با فعال کردن این گزینه کسانی که بیشتر از یک کامنت در پست اینستاگرامی شما قرار داده باشند تنها یک کامنت آنها در قرعه کشی محاسبه خواهد شد.

اما در صورتی که از طریق فیسبوک لینک شده به پیج اینستاگرامی‌تان وارد سایت شوید. دو گزینه دیگر برای انتخاب خواهید داشت. یکی از گزینه ها Filter comments based on a specific text است. با فعال کردن این گزینه شما می توانید متن مشخصی را وارد کنید. این سرویس از میان کامنتها، تنها کامنتهایی که متن مشخص شده توسط شما را داشته باشند در قرعه کشی شرکت خوهد داد. گزینه بعدی Include comment replies است که با فعال کردن آن ریپلای کامنتهای پست نیز در قرعه کشی شرکت داده خواهد شد.

•       قرعه کشی: در مرحله سوم و آخر کافیست بر روی START کلیک کنید و منتظر بمانید تا عملیات قرعه کشی انجام شود. پس از اتمام عملیان نام برنده به شما نشان داده خواهد شد.

2.GetComBot جت کام بوت برای قرعه کشی در اینستاگرام

سایت رایگان بعدی که مراحل کمی نیز دارد،  GetComBot برای استفاده کافیست ایمیل و لینک مربوط به پست اینستاگرامی را وارد کنید. بعد از وارد کردن  اطلاعات گزینه ارسال را بزنید. در این مرحله کامنتهای پست دانلود و در یک مرورگر جدید باز خواهد شد. شما می توانید شرایطی که برای مسابقه اینستاگرامی‌تان (مانند منشن کردن دوستان) در نظر گرفته اید را انتخاب کنید تا برنده انتخاب شود.

3.Tools4insta.com تول4اینستا

یکی دیگر از سرویس های رایگان و ساده برای انتخاب برنده از میان کامنتهای پستهای اینستاگرامی      tools4insta.com است. کار کردن با این وبسایت رایگان بسیار راحت است. کافیست لینک پست مدنظرتان را کپی کنید و آن را در قسمت post URL قرار دهید. بعد از قرار دادن لینک بر روی Submit کلیک کنید تا برنده شما مشخص شود.

4.نرم افزار قرعه کشی NamePicker.net نیم پیکر نت

namepicker.net نیز یکی دیگر از وبسایتهای رایگانی است که می توانید استفاده کنید. برای استفاده از این سرویس باید صفحه اینستاگرام شما به فیسبوک لینک شده باشد. سپس از طریق حساب کاربری فیسبوک وارد سایت می شود. این سرویس دهنده امکاناتی نظیر انتخاب برنده بر اساس یک متن مشخص، فیلتر کردن نامهای تکراری (کامنتهای تکراری توسط یک شخص) و شرکت دادن ریپلای کامنتهای پست را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

5.نرم افزار قرعه کشی در اینستاگرام woobox.com ووباکس

برای استفاده از این سایت ابتدا از طریق فیس بوک یا ثبت نام در این وبسایت لاگین شوید . برای انتخاب برنده از میان کامنتها باید حتما صفحه فیسبوکتان را با اینستاگرام‌تان را لینک کنید. سپس با استفاده از لینک پست، می توانید برنده مسابقه اینستاگرامی را مشخص کنید.

6. نرم افزار قرعه کشی App-sorteos.com اپ استورز

App-Sorteos.com یک ابزار آنلاین و رایگان برای ایجاد مسابقات و تبلیغات است و به شما امکان می دهد یک نظر تصادفی از URL اینستاگرام خود انتخاب کنید.

قرعه کشی اینستاگرام
جمع بندی موضوع نرم افزار قرعه کشی در اینستاگرام

در این مقاله قرعه کشی اینستاگرام 5 سایت معتبر و رایگان را با هم بررسی کردیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید باشد و بتوانید با استفاده از سایت های بالا مسابقه اینستاگرام خود را به بهترین شکل برگزار کنید. در صورتی که نیاز به مشاوره دارید با شماره های درج شده تماس بگیرید 02126408030 ماکان هلدینگ محمد دیانیان مشاور تبلیغات و مارکتینگ

آگهی های مرتبط با این مطلب

خدمات و ادمین اینستاگرام در مازندران
1

خدمات و ادمین اینستاگرام در مازندران

قیمت : 09197555298
مازندران

برنامه ریزی دیجیتال مارکتینگ برای توسعه تبلیغات در اینستاگرام افزایش فالوور تا یک میلیون فالوو و بازدید طبیعی پست و استوری تقویم محتوائی و کمپین […]

خدمات و ادمین اینستاگرام در البرز
1

خدمات و ادمین اینستاگرام در البرز

قیمت : 09197555298
البرز

خدمات ویژه دیجیتال مارکتینگ اینستاگرام افزایش فالوور و بازدید طبیعی پست و ویو تقویم محتوائی و کمپین تبلیغاتی اینستاگرام

خدمات ادمین اینستاگرام در لرستان
1

خدمات ادمین اینستاگرام در لرستان

قیمت : 09197555298
لرستان

برنامه جامع دیجیتال مارکتینگ پیج اینستاگرام افزایش فالوور و بازدید طبیعی پیج اینستا تقویم محتوائی و کمپین تبلیغاتی اینستاگرام

خدمات ادمین اینستاگرام در کرمانشاه
1

خدمات ادمین اینستاگرام در کرمانشاه

قیمت : 09197555298
کرمانشاه

برنامه جامع دیجیتال مارکتینگ پیج اینستاگرام افزایش فالوور و بازدید طبیعی پیج اینستا تقویم محتوائی و کمپین تبلیغاتی اینستاگرام