کمپین افزایش فالوور اینستاگرام

کمپین افزایش فالوور اینستاگرام

مدتی است که در اینستاگرام کمپین هایی شکل گرفته با نام کمپین افزایش فالوور که به عنوان یکی از بهترین راه های افزایش فالوور اینستاگرام به صورت طبیعی است. این کمپین ها اصولا توسط افراد باهوش طراحی میشود که راه پولدار شدن را بلدند. این افراد با استفاده از بلاگرها و شخصیت های معروف و مناسب کمپین اینستاگرام در ابتدا اعتماد شما را جلب کرده و شما را متقاعد به شرکت در کمپین میکنند. هزینه ای از شما دریافت میشود و بابت آن به شما وعده ی فالوور واقعی داده میشود .

طراحی سایت و خدمات دیجیتال مارکتینگ
آگاهی از برند مهم ترین هدف کمپین اینستاگرام است

افزایش فالوور اینستاگرام ثروت آفرین است

افزاافزایش فالوور اینستاگرام به کمک کمپین برای کسانی که رویای یک شبه پولدار شدن با یک شبه به هدف رسیدن را دارند گزینه ی مناسبی است . اما در واقع شرکت هایی که این کمپین ها را اجرا میکنند به رویای خود میرسند و پیج هایی که در این کمپین ها شرکت میکنند چیزی جز شکست در انتطارشان نیست. کمپین های تبلیغات به این شکل هستند که ملبغی را از شما میگیرند و به افراد زیادی وعده ی قرعه کشی میدهند. افراد درصورت فالو کردن این پیج هاقرار است در قرعه کشی شرکت کنند . در اکثر این کمپین ها قرعه کشی وجود ندارد و بیشتر فریب مخاطب ساده است که میخواهد ماشین برنده شود یا گوشی آیفون.

اما ما به این جنبه ی داستان کار نداشته و فرض را بر آن میگیریم که قرعه کشی به نحو احسن و درست اجرا میشود.به آسیب ها و معایب این کمپین ها میپردازیم. این فالورها بازار هدف شما نیستند و پس از اتمام کمپین شمارا آنفالو میکنند اما دیگرمعایب آن چیست ؟

معایب کمپین افزایش فالوور اینستاگرام چیست؟

  • فالورهای هدف نیستند پس مشتری واقعی شما نخواهند بود.
  • در الگوریتم جدید اینستاگرام اگر فالورهای شما پست ها را لایک نکنند از این پس سایر پست ها به آنها نمایش داده نمی شود و این از آنفالوو کردن ضرر بیشتری برای پیج دارد.
  • فالورها شما را آنفالو میکنند و اورال پیج شما تا زمانی که این ریزش وجود دارد منفی میشود.
  • پست های شما به خاطر اورال منفی به اکسپلور نمیروند.
  • میزان تعامل پیج کم میشود.
  • با اورال منفی اینستاگرام محدویت برای شما درنظر میگیرد.
  • پس از مدتی با افزایش آنفالو احتمال بلاک شدن پیج به دلیل نقص قوانین اینستاگرام وجود دارد.
  • در شرایط جذب فالوور ، قوانین اینستاگرام آمده است جذب فالوور با وعده های مالی و فریب مخاطب ممنوع است.
  • آمار پیج منفی میشود و این بیشترین امتیاز منفی را برای پیج دارد.
  • برخی از این کمپین ها وقتی نمیتوانند به تعهدات خود برای فالوور واقعی اینستاگرام عمل کنند تعدادی فالوور فیک هم برای شما خریداری میکنند تا به عددی که با شما توافق کرده اند برسند.
  • در صورتی که تعدادی به خاطر کینه ای که پس از قرعه کشی به شما پیدا میکنند شما را ریپورت کنند امکان بسته شدن پیج به خاطر نقص قوانین وجود دارد . همانطور که میدانید در محیط مجازی تعداد افراد بیمار زیاد هستند و امارها حاکی از میزان 5 درصدی بلاک توسط شرکت کنندگان در کمپین دارد.
  • اینستاگرام به خاطر ایجاد ارزش به قابلیت پروموت خود سایر ابزارها و کمپین هایی که به ضرر خودش است را محدود کرده و برای آنها محدویت های وحشتناکی ایجاد میکند.

امیدواریم فرهنگ جذب فالور هدفمند در کشور ما جا بیافتد و به جای استفاده از کمپین افزایش فالوور وربات ها یا کمپین های تبلیغاتی مضر تمرکز بیشتری بر روی تولید محتوای مناسب و استفاده از ترفندهای ارگانیک جذب فالوور شود.پیشنهاد میکنیم که هرگزدر این نوع کمپین ها شرکت نکنید . وقت آن رسیده که به اعداد حریص نباشیم و برای بالا رفتن فالوور و بالا رفتن عدد مربوط اکتفا نکنیم

ماهان دیانیان