ربات راگت

ربات راگت

ربات راگت ، بانک اطلاعات اصناف و تبلیغات هر منطقه را در خود دارد . ربات میداند چه برندی کجاست . و چه تبلیغاتی در نزدیکی آن برند یا مکان تبلیغاتی در حال انجام است.

اصول و قواعد تبلیغات هر محصول با بانک اطلاعاتی آمیخته میشود. اصول و قواعد نسبت به نوع صنف مشخص میگردد.تبلیغات یک باشگاه بدنسازی با آژانس هواپیمایی متفاوت است. این اصول و قواعد برای هر صنفی به ربات تفهیم میشود. یک خروجی از اطلاعات اولیه دریافت میشود. این خروجی شامل گزینه های مناسب برای تبلیغات است.

متناسب با بودجه ی شما  گزینه هایی رد میشوند .  خروجی دوم در ربات ایجاد میشود.

گزینه های موجود به فیلتر روال تبلیغاتی هر صنف میرسد . با مرحله ی تعداد درخواست مقایسه میشود .

در این مرحله الویت بندی و هدف یابی میشود. در سال 97 و اوایل 98 جذب مشتری از طریق اینستاگرام بازدهی خوبی داشته. آیا برای کسانی که میخواهند در حال حاضر اقدام به فعالیت در اینستاگرام کنند هم مناسب است ؟ هدف برند سازی است یا فروش؟ بانک جامع رقبا ی شما در اینستاگرام به ربات داده شده . ربات نسبت به نوع کسب وکار، تعداد رقبا در هر دسته اقدام به الویت بندی برای تبلیغات میکند.

اصولا هر برندی در حوضه ای خاص باید تبلیغات و جذب مشتری کند . تکنیک های جذب مشتری و بازاریابی در روال تبلیغاتی برای ربات تعریف شده . در مرحله بعد گزینه های به دست آمده با توجه به نوع تبلیغات برندها یا رقبا در منطقه الویت بندی میشود . پیشنهادهای ربات در 99% مواقع شگفت انگیز است.

مزایای ربات راگت

مزایای استفاده از ربات مشاور تبلیغاتی راگت زیاد است. حتی مشاورین تبلیغاتی نیز از راگت به عنوان ابزاری برای ارایه خدمات مطلوب تر به مشتریان استفاده کنند . در واقع مشاورین باهوش ترجیح میدهند به جای انعقاد یک قرار داد با مشتری چندین قرارداد با وی منعقد کنند . وقتی برند به واسطه ی تبلیغات در کسب وکارش رونق ایجاد شود حتما با ما همکاری میکند. متاسفانه ریزش مخاطب در شرکت های تبلیغاتی زیاد است . راگت با همکاری مشاورین تبلیغاتی سعی بر کاهش ریزش مخاطب و افزایش رضایت مشتری دارد .

در زیر به مزایای ربات راگت اشاره میکنیم.

ربات ها درک جامعی از هر منطقه دارند.چه بانک اطلاعات مشاغل و چه بانک جامع تبلیغات. در واقع این اطلاعات توسط متخصصین تبلیغاتی و بازاریابی در قالب نقشه های گوگل به ربات تعریف شده. یک انسان این اطلاعات را به صورت کامل،منظم و دقیق ندارد

عملکرد ربات مشاور تبلیغاتی با هوش مصنوعی:

هزینه تا صداقت :

  • ربات راگت مرتبط سازی اطلاعات طبق الگوریتم ها و بالانس آن با اصول و قواعد را سریعتر و با هزینه ی کمتری انجام میدهد.نا گفته نماند که خطاها، سلیقه های انسانی و منفعت مالی نیز در ربات ها وجود ندارد. در کنار اصول و قواعد ، بانک اطلاعاتی کامل ربات صداقت هم چاشنی کار میشود.

کم فروشی یا معرفی خدمات نا مطلوب

  • ربات های ماست های ترش را به شما معرفی نمیکنند . در صورتی که انسان ها نمیگویند ماست من ترش است .

پیاده سازی اصول صحیح بدون نگاه به اسم شما و جیبتان

  • ربات راگت نسبت به بودجه ی مد نظر شما برای تبلیغات برای شما وقت نمیگذارد. انسان ها به دلیل عدم ابزار ها نسبت به پتانسیل مالی برایتان زمان میگذارند . راگت ابزاری برای مشاورین فراهم کرده تا بتوانند مشتریان خود را راهنمایی و حمایت کنند .
  • حتی بودجه ی زیاد شما برای تبلیغات هم ممکن است مشاورین انسانی را دچار اشتباه کند.در سالهای اخیرتبلیغات اشتباه به برندها آسیب زده . بازدهی کم ، برندها را نسبت به مشاورین تبلیغاتی بی اعتماد کرده.راگت با ارایه ابزارهای مناسب و آموزش ،به مشاورین تبلیغاتی اعتماد به نفس میدهد تا بتوانند مشتریان را آگاه تر کنند.

پایگاه جامع اطلاعات

  • منابع انسانی اطلاعات طبقه بندی شده و ثبت شده از تبلیغات انجام شده و در حال انجام ندارند . ربات راگت در کنار طبقه بندی و مقایسه ی تبلیغات برندهای رقیب و سایر اصناف دو پارامتررا بررسی میکند. اول اینکه کدام دسته از تبلیغات در حال حاضر بازدهی بیشتری دارد . دوم اینکه از بین دسته های موجود کدام یک بکرترند و برای این صنف مناسب تر.

ذخیره تجربیات تبلیغاتی

  • مشاور تبلیغاتی با هوش مصنوعی تجربیات تبلیغاتی را به صورت خودکار در خود ثبت میکند.تجربه تبلیغاتی که برای هر کسب و کارانجام داده بایگانی میشود. تجربیاتی که بیرون ربات اتفاق افتاده را در بانک جامع تبلیغات ما به ربات ارایه میکنیم. تکامل و رشد آگاهی اینگونه اتفاق می افتد ، ربات هر روز حرفه ای تر و بالغ تر میشود.

بیوگرافی تبلیغات شما و ارایه نمودار های بازدهی آن

  • وقتی شما یک کمپین تبلیغاتی را با راگت شروع میکنید . ربات قبل ، در حین و بعد از کمپین تبلیغاتی در کنار شماست . ابتدا به شما راهنمایی میکند که کدام گونه از تبلیغات را انتخاب کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید . زیر ساخت های مورد نیاز را اعلام میکند تا آماده شروع شوید. باید ها ، نباید ها و رفتار با مخاطب برای تبدیل آن به مشتری در حین انجام تبلیغات را شرح میدهد.
  • بعد از پایان کمپین تبلیغاتی2 بار فرم بازخورد به شما میدهد تا شرح کاملی از این تبلیغ را به او ارایه کنید.فرم دوم بین 1 تا 20 روز بعد از پایان کمپین و فرم دوم بین 30 تا 60 روز از پایان کمپین میباینی تکمیل شود. بیوگرافی و تجربه کمپین تبلیغاتی شما به دست می آید و برای کمپین های بعد با بررسی این فرم ها استراتژی تبلیغات تعیین میگردد.

مشاورین تبلیغاتی میتوانند راگت را ابزاری برای اجرای تبلیغات مشتریان خود کنند .ماکان هلدینگ بنیان گذار و موسس راگت