مشاور تبلیغاتی صفحه 1 از 6مشخصات کارفرمانام شرکت/فروشگاه/سازمانزمینه فعالیتنامنام خانوادگیتلفنتلفن همراهایمیل*آدرس وب سایتid تلگرامid اینستاگرامآدرس مجموعهدسته بندی شغلیلطفا انتخاب کنیدمشاغل مرتبط با رشته های مهندسی مشاغل مرتبط با آموزش،پژوهش و خدمات اجتماعیمشاغل مرتبط با امور اداری، مالی و بازرگانیمشاغل مرتبط با پزشکی و سلامتمشاغل مرتبط با کامپیوتر و فناوری اطلاعاتمشاغل مرتبط با منایع طبیعی مشاغل مرتبط با امور فنی و خدماتی مشاغل مرتبط با هنر و سینما مشاغل مرتبط با گردشگری و هتلداریمشاغل مرتبط با حمل و نقلمشاغل مرتبط با رشته حقوق مشاغل مرتبط با رشته های مهندسیلطفا انتخاب کنیدمهندس برقمهندس معماریمهندس شیمیمهندس سخت افزارمهندس هوا فضامهندس دریامهندس دریامهندس بهداشت حرفه ایمهندس عمرانمهندس صنایعمهندس نفتمهندس رباتیکمهندس معدنمهندس پزشکیمهندس بهداشت محیطمهندس راه آهنمهندس مکانیکمهندس مواد (متالورژی)مهندس پلیمرمهندس هسته ایمهندس هسته ایمهندس شهرسازی مشاغل مرتبط با آموزش،پژوهش و خدمات اجتماعیلطفا انتخاب کنیداستاد دانشگاهمعلممعلم کودکان خاصمشاور شغلیپژوهشگرمترجمفیزیکدانشیمیدانغواصمنجمروانشناسمربی مهد کودکمددکار اجتماعیپرستار کودکمدیر مهد کودککتابدار مشاور مشاغل مرتبط با امور اداری، مالی و بازرگانیلطفا انتخاب کنیدحسابدارحسابرسمدیر مالیکارشناس ، مدیر بازاریابیممیز مالیاتیمدیر تولید ، کارخانهکارگزار بیمهرئیس شعبه بانککارشناس بیمهسردفترکارمند بانککارشناس،مدیر روابط عمومیمدیر،کارشناس آموزش مسئول دفتر ، منشیکارشناس ، مدیر کنترل پروژهتحلیل گر مالیمشاور مدیریتکارشناس تحقیقات بازار مدیر امور اداریمدیر،کارشناس منابع انسانیکارشناس کنترل کیفیتمدیر خرید و تدارکاتکارشناس ، مشاور حقوقیکارشناس ، مدیر فروش مشاغل مرتبط با پزشکی و سلامتلطفا انتخاب کنیدپزشکجراحداروسازدندانپزشکدامپزشکمتخصص فوریت های پزشکیچشم پزشککار درمانگرمتخصص تغذیهپرستارتکنسین اتاق عملتکنسین رادیولوژیفیزیوتراپمیکروبیولوژیستروانپزشکمهندس بهداشت محیطکارشناس آزمایشگاهبینایی سنجمتخصص بیهوشیگفتاردرمانگرمتخصص صنایع غذاییماماشنوایی شناسمهندس پزشکی مشاغل مرتبط با کامپیوتر و فناوری اطلاعاتلطفا انتخاب کنیدبرنامه نویس کامپیوترتحلیل گر و طراح نرم افزارمهندس سخت افزارپژوهشگر علوم کامپیوترکارشناس پشتیبانی نرم افزارطراح وبمتخصص امنیت اطلاعاتکارشناس پایگاه دادهکارشناس شبکهکارشناس استقرار نرم افزارانیماتورمدیر وب سایت مشاغل مرتبط با منایع طبیعیلطفا انتخاب کنیدخاک شناسجنگل بانگیاه پزشکپرورش دهنده ماهیهواشناسزمین شناسباستان شناسمشاغل مرتبط با امور فنی و خدماتیلطفا انتخاب کنیدبرق کارجوشکارخیاطنصاب و تعمیرکار آسانسورآتش نشانبرق کار خودروتاسیساتینجارمکانیک خودروآرایشگرگچ کارنقاش ساختمانسنگ کارمتخصص خشکشوییکاشی کار مشاغل مرتبط با هنر و سینمالطفا انتخاب کنیدکارگردانتهیه کنندهبازیگرمجری رادیو و تلویزیونچهره پردازنویسندهفیلم بردارمنشی صحنهنوازندهآهنگسازگرافیستطراح مد و لباستدوین گرفیلمنامه نویسطراح صحنهمترجمعکاسطراح داخلیطراح صنعتیروزنامه نگار (خبرنگار)مدیر انتشارات (ناشر)صدا بردارسردبیرنقاش مشاغل مرتبط با گردشگری و هتلداریلطفا انتخاب کنیدمدیر هتلمتصدی پذیرش هتلکارمند آژانس مسافرتیراهنمای گردشگریمدیر رستورانآشپزمشاغل مرتبط با حمل و نقللطفا انتخاب کنیدخلبان هواپیماراننده مترومربی آموزش رانندگیلوکوموتیوران (راننده قطار)مهماندار هواپیماراننده اتوبوسمتخصص مراقبت پروازراننده کامیون مشاغل مرتبط با رشته حقوقلطفا انتخاب کنیدقاضیوکیلدادیارسردفترکارشناس، مشاور حقوقیکارشناس گمرکآپلود لوگو (در صورت وجود)آپلود بروشور (در صورت وجود)بعدیمشخصات محصوللیست محصول و خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهیدپرفروش ترین محصول و خدمات شما (با ذکر دلیل)محصول شماتولید ایرانیوارداتیبازار فروش محصول شمابازار ایرانیبازار صادراتیهر دوسابقه فعالیت برند,محصول و یا خدمات در مورد تعداد سال های فعالیت خود برای رسیدن به جایگاه کنونی توضیح دهیدشعار برند شماآیا برند شما دارای هویت بصری است؟بلهخیربارگذاری لوگوآیا برند شما دارای آوای خاصی استبلهخیربهترین کلماتی که برند شما را توصیف میکند؟آیا برند شما زیر مجموعه ی یک برند بزرگتر است؟بلیخیرنام برند بزرگتربرگشتبعدینام برندی که به دنبال رشد آن هستیداحساس شما نسبت به برند خودمی خواهید در 2 سال آینده برند شما چه جایگاهی داشته باشدچشم انداز 5 سال آینده برند برای شماتغییرات مورد نیاز برای تغییر از وضعیت موجود و رسیدن به وضعیت مطلوبایجاد برند جدیدتغییر در کیفیت محصولتغییر در بسته بندی محصولتغییر در قیمت محصولتغییر در هویت بصریتولید محصول جدیداضافه کردن تجهیزات بخش تولیدتغییر در سیستم بازاریابیشروع تبلیغاتتغییر در سیستم فروشبرگشتبعدیتحقیقات بازارابزار های بازاریابی استفاده شده تا به امروزبازاریابی محیطیبازاریابی شبکه های اجتماعی بازاریابی رویدادبازاریابی آنلاین بازاریابی تلفنیبازاریابی در نمایشگاهبازاریابی حضوریوب سایتایمیل مارکتینگتبلیغات مکتوبتبلیغات صدا و سیما و رادیوغرفه های پروموشنپیامک تبلیغاتیتبلیغات در مطبوعاتتبلیغات اینترنتیتراکتتبلیغات کلیکیمحدوده سنی مشتریانبچه های زیر 14 سالخانم ها بین 15 تا 21 سالخانم های بین 22 تا 40 سالخانم های بالای 40 سالآقایان بین 15 تا 21 سالآقایان بین 22 تا 40 سال آقایان بالاتر 40 سال سن اهمیتی نداردروش فروش محصولاتآنلایننمایندگانفروش مستقیم از کارخانه و یا کارگاهزمان و نوع تبلیغات در بهترین حجم فروش در سازمانبهارتابستانپاییززمستاناز تبلیغاتی که تا کنون برای محصول و خدمات خود انجام داده اید ارزیابی مکتوبی دارید؟بلهخیرمجموعه ی شما صدای برند دارد؟بلهخیرشرح دهیدآیا در مجموعه خود بخش مستقلی برای بازاریابی و تبلیغات دارید؟بلهخیرتجزیه و تحلیل swotتهدید هافرصت هانقاط قوتنقاط ضعفارزیابی فروش سازمان شمافروش خوبی داریمبا کاهش فروش مواجه هستیمروش ما در حد پتانسیل و ظرفیت کاری ما نیستوارد بازار نشده ایمنیاز اصلی مخاطب شماموانع سر راه برند شما که موجب می شود نتوانید سهم بیشتری از بازار را در اختیار بگیرید؟ارزیابی جایگاه برند خودبرگشتبعدیچشم انداز رقابتیمزیت رقابتی که باعث انتخاب شما توسط مشتریان می شودنام رقبا و مزیت رقابتی آنهاآیا بودجه ی مشخصی برای فعالیت تبلیغاتی خود در نظر رفته اید؟بلهخیرمقدار بودجهقیمت محصول و خدمات شمابالاتر از همهمثل همهپایین تر از همهبرگشتبعدینوع مشتریان و خصوصیات آنهااز نظر جنسیتی,فرهنگی, اجتماعی,جغرافیاییکانال های جذب مشتریان شمابانک جامع اطلاعات مشتریان دارید؟بلهخیرنحوه ی جمع آوری این اطلاعاتمحدوده جغرافیایی تبلیغات مورد نظرمحدوده صنعتی تبلیغات مورد نظراحساس مشتریان شما بعد از استفاده از خدمات و یا محصولات شماآسودگیامنیتپرانرژی بودنبرتریقدرت اجتماعیشادی و سرزندگیاحترام به خوداز نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری استفاده می کنید؟بلیخیرنام نرم افزار ارتباط با مشتریپروسه خرید محصول و یا دریافت خدمات از مجموعه خود را شرح دهیدبرگشتارسالاین قسمت نباید خالی رها شود.