معایب ربات اینستاگرام با 1 مثال عملی

معایب ربات اینستاگرام با 1 مثال عملی

معایب ربات اینستاگرام چیست ؟ با گسترش مخاطبین اینستا همه برای معرفی خود به این شبکه اجتماعی آمده اند. این شبکه به دلیل تصویری بودن بسیار کاربر پسند است. اینستاگرام بالاترین سرعت انتقال اطلاعات در ایران را دارد. اکثر کاربران برای توسعه آن از ربات استفاده میکنند. استفاده از ربات جذب مخاطب را افزایش داده و سرعت توسعه را بالا میبرد. اما با به روز رسانی های تغییرات پلتفرم شاهد محدودیت هایی برای توسعه از طریق ربات هستیم . مخالفت اینستاگرام برای استفاده از ربات دلایل زیادی دارد . رعایت قوانین حریم شخصی و واقعی سازی از مهم ترین دلایل است .

معایب ربات اینستاگرام

پلتفرم جدید اینستاگرام 

معایب ربات اینستاگرام به مرور بیشتر از مزایای آن خواهد شد. در الگوریتم جدید اینستا برای استفاده کنندگان از ربات محدودیت هایی بوجود می آید . این محدودیتها فقط شامل بلاک شدن و عدم مشاهده پست ها برای  فالوورهای شما نیست . وقتی شما یک پست را منتشر میکنید این پست در صفحه HOME  برای کلیه مخاطبین قابل مشاهده است. وقتی تعداد زیادی از فالورهای شما با مشاهده ، لایک و ارسال کامنت در پست انجام میدهند.برای فالورهای شخص لایک کننده نیز این پست در صفحه اکسپلوره منتشر میشود.

اتفاقی که می افتد!

با استقبال فالورهای پست شما، فالورهای فالوور شما نیز در اکسپلوره این مطلب را میبینند . استفاده از ربات اینستاگرام از انتشار اینگونه محتوا برای فالوورهای فالوورتان تا 60 درصد جلوگیری میکند. به نظر میرسد این پلتفرم در آپدیت های بعدی سخت گیری های بیشتری صورت بگیرد . تجربه ها نشان داده بازدهی پیج های بعد از استفاده از ربات تا حد زیادی کاهش پیدا میکند . معایب ربات اینستا به مرور بیشتر شده و این ریزش بعد از استفاده از آن مشاهده میشود.

چاره ی کار چیست ؟

معایب ربات اینستاگرام به مرور بیشتر میشود.در صورت لزوم به استفاده از ربات پیشنهاد میشود . فقط از قابلیت فالو و آنفالوی آن استفاده نمایید. قابلیت دایرکت ، لایک و کامنت خودکار بسیار مضرتر است . قابلیت ارسال خودکار پست بضرری برای پیج ندارد . تغییرات نسخه های بعدی را به اطلاع شما میرسانیم . معایب ربات اینستا پیش از این کمتر بوده . فیس بوک هر آپدیت شرایط را سخت تر میکند . با ما همراه باشید